
- Prije osam godina započeli smo s organizacijom prve Gastro izložbe i cilj koji smo si onda zadali, polako se ostvaruje. Za sve više ljudi Međimurje postaje poželjna turistička i gastronomska destinacija. Čuva se tradicija, ali se prate i trendovi. Prilagođavamo se i surađujemo, jer samo tako možemo doći do konkretnih rezultata, kazao je Mijo Turk predsjednik Udruženja ugostitelja Međimurja prilikom svečanog otvorenja manifestacije.
Međimurskim ugostiteljima podršku je dala i Hrvatska obrtnička komora čiji je zamjenik predsjednika Davor Pleško istaknuo kako bi svi zajedno trebali malo više pažnje pokloniti kontinentalnom turizmu i njegovoj promociji, jer on za razliku od turističke sezone na jadranskoj obali traje cijelu godinu. Sjeverozapadna Hrvatska i Međimurje, kao dio te regije sve se više prepoznaje po svojim autohtonim specijalitetima, no potrebno je kreirati još jedan čvršći eno- gastronomski brend od kojeg će svi u budućnosti imati veće koristi.
Biranom ponudom jela, na 8. Gastro izložbi - Bajkoviti okusi Međimurja su se predstavili: Hotel “Park” Čakovec, Restoran “Prepelica” Otok, Restoran “Martin” Nedelišće,

Gastro izložba imala je i humanitarni karakter. Prihod od ulaznica namijenjen je Domu za odrasle osobe Orehovica.